+Follow MeDashboard
ƒond oƒ κindnɛss;
Benvenuto;

Welcome my  little inspiration. I just shared what i like and feel. Thanks for taking time to here. I Love You.

vedere la mia storia
mi conosci di più
ho molti amici
cosa vuoi?


Be talkative;


Don't give me an email, but your URL whatever that. Facebook, twitter, or anything.
Credits;

Only Learned Bad Things - B1A4
Template is 100% made by Aulia Septiya
Inspiration: Ziera Sharplet
Helped: colour; picture;
All rights reserved ® Aulia Septiya 2011-2012.
Best view in Google Chrome


Semasa sukantara 2012.
Friday, 15 June 2012 // 0 narnian
Hai semua. Ni azam punye blog, Thank you for visiting my blog, don't forget to follow my blog eh.. Haha.. tetibe jerk nak 'speaking' kt sini. Yang kat atas tu gmbar kite lah, hensem kan ? Haha, tibe-2 jerk perasan kat sini. Macam mne korang smua sihat ke atau x sihat ?. Aku nak cite satu kisah atau pn satu Al-kesah Ade Aku Kesah. Haha.. Ceritanya bermula di sini...

Tadi, ataupn petang tadi ade sukantara kat skolah. Ade acara lompt jauh, lontar pluru n lari 100m. Aku dapat  msuk ketiga-tiganya skali tau. Wow.. mcm x percaya kn ?. Yang malangnya, makwe aq hanye msuk 1 acara jerk iaitu lari 100m, makwe aq ckap dia mlas nk msuk, dia ckp dia nk tmpukan prhatian kpd peperiksaan yg akn dtg kot agaknye.. aq lupe lah. Nak smbung perenggan ke-3 pulak.

Time dh nk abis jerk sukatara.. cikgu kamarul nk mntak 5 org wakil dri stiap rumah sukan ke dpan, wakil eh bkan atlet. Aku pergi je lah, aku pkir utk ape tau. Alih-2 ayat yg kuar dri mulut dia, TOLONG KUTIP SAMPAH...! Aku mcm x mnyesal plak kn pergi ke dpan. Tpi x per lah, buat kerja amal tu bgus jgak..

Dah nk abis ni.. Best gile mse blik tu, aq jlan ngn mkwe aq smpi kt luar pgar skolah. Kiteorg jlan dri padang skolah hingga ke luar pgar skolah. Perghh.! aq dpat tnye mcm soalan kt dia. Pastu smpi je luar pgar skolah, aq biarkn je dia blik ngn adek dia. Mklumlah kiteorg blik x saing.. Pastu, three, four, five. Hah ! ape aq mrepek ni. Cite dah abis lah der utk ari ni. Kbyee :) Assalamualaikum...